Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Admin
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:20, 25 Lis 2011 Temat postu: Zdarzenie drogowe z udziałem DLU 03AA |
|
|
Jak donoszą życzliwe wróbelki, w dniu dzisiejszym (25 listopada 2011) około godziny 10 na Zaporoskiej we Wrocławiu doszło do kolizji, w której udział wziął busik DLU 03AA. Busikiem kierował Fryzjer, który zapewne był trzeźwy, choć do zdarzenia doszło rzekomo nie z jego winy. Nikt nie poniósł obrażeń, ale może to być dla Fryzjera powód do kolejnego zwolnienia lekarskiego, zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Sprinter
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kąty Wrocławskie Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 21:55, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli kolizja jest prawdą, to miejmy nadzieję, że ścięgno Pana Fryzjera jest całe
A tak na serio, to dobrze, że wszyscy cali. We Wrocławiu "zaliczyć" wypadek z nieswojej winy jest na prawdę nietrudno. Według mnie wielu kierowców jeżdżących po Wrocławiu nie powinni posiadać prawa jazdy, bo jeżdżą tragicznie i "dzięki" takim grzeczni uczestnicy ruchu obrywają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Admin
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:30, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Sprinter napisał: | miejmy nadzieję, że ścięgno Pana Fryzjera jest całe |
Fryzjer przebywał dziś po skończonej pracy na dużym Orlenie i raczej nie wyglądał na poszkodowanego w tej kolizji. Szacun dla ścięgna Fryzjera!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sprinter
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kąty Wrocławskie Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 23:49, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ścięgno pomyślało:trza być twardym, a nie miętkim. I wytrzymało kolizję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|